Realizujte s B-inside průzkumy po celé Evropě!

Inspirace pro Váš B2B marketing

Výsledky B2B monitoru

Projekt B2B monitor byl spuštěn na jaře 2011. Do této doby bylo zrealizováno devět jeho vln.

První vlna: Role marketingu v B2B firmách (jaro 2011)
Druhá vlna: Budování vztahů se zákazníky v B2B (podzim 2011)
Třetí vlna: Marketingový výzkum v praxi B2B firem (jaro 2012)
Čtvrtá vlna: Sponzoring v B2B (podzim 2012)
Pátá vlna: 1. část Marketingové aktivity B2B firem (jaro 2013)
Pátá vlna: 2. část Vliv marketingu na obchodní výsledky (jaro 2013)
Šestá vlna: Využívání agentur v B2B (podzim 2013)
Šestá vlna: Content marketing v B2B (podzim 2013)
Sedmá vlna: Marketingové aktivity v B2B (jaro 2014)
Osmá vlna: Rusko-ukrajinská krize a B2B podniky v ČR (podzim 2014)
Osmá vlna: 20 klíčových faktů o B2B marketingu v ČR (podzim 2014)
Devátá vlna: Marketing B2B firem v ČR v roce 2015 (jaro 2015)
Desátá vlna: 10 marketingových zásad pro úspěch na B2B trzích (podzim 2015)
Jedenáctá vlna:B2B marketing v ČR v roce 2016 (jaro 2016)

V rámci každé vlny byl kromě tematické části zjišťován také index optimismu marketingových manažerů v B2B, tedy očekávání, jak se bude jejich firmám dařit v příštím roce. Výsledky najdete v sekci Vývoj na B2B trzích.

PRAVIDLA PRO CITOVÁNÍ: Výsledky B2B monitoru lze citovat pouze v případě, že bude uveden správný zdroj (Projekt B2B monitor realizovaný agenturou B-inside s.r.o.) a hypertextový odkaz na stránky www.b2bmonitor.cz či www.b-inside.cz.

Výsledky 11. vlny projektu: B2B marketing v ČR v roce 2016

titulka2

Výsledky 10. vlny projektu: 10 marketingových zásad pro úspěch na B2B trzích

titulka_10zasad

Výsledky 9. vlny projektu: Marketingové aktivity v B2B v roce 2015

B2B monitor IX

Výsledky 7. vlny projektu: Marketingové aktivity v B2B v roce 2014

Marketingové aktivity v B2B

Výsledky 6. vlny projektu: Content marketing v B2B

content marketing

Sektorové výsledky 6. vlny projektu – Content marketing v B2B (chráněno heslem)

Výsledky 6. vlny projektu: Využívání agentur v B2B

Využívání agentur

Sektorové výsledky 6. vlny projektu – Využívání agentur v B2B (chráněno heslem)

Výsledky 5. vlny projektu: Vliv marketingu na obchodní výsledky B2B firem

Vliv_marketingu_studie_bez

Výsledky 5. vlny projektu: Marketingové aktivity B2B firem

mkt_aktivity

Sektorové výsledky 5. vlny projektu (chráněno heslem)

Výsledky 4. vlny projektu: Sponzoring v praxi B2B firem

Výsledky 3. vlny projektu: Marketingový výzkum v B2B firmách

Sektorové studie z 3. vlny průzkumu (chráněno heslem)

Výsledky 2. vlny projektu: Budování vztahů se zákazníky

2. vlna výzkumu - Budování vztahů se zákazníky

Výsledky 1. vlny projektu: Role marketingu v B2B firmách

1. vlna výzkumu - Marketing v době krize

Sektorové studie z 1. a 2. vlny průzkumu (chráněno heslem)

 

Pokračováním na těchto stránkách souhlasíte s použitím cookie. Více informací

Cookie na stránce jsou nastavena jako "povolena", abychom vám usnadnili používání stránek. Pokud budete pokračovat v používání těchto stránek bez změny nastavení vašich cookie nebo se zakliknutím "Souhlasím", pak s tímto nastavením souhlasíte.

Zavřít