Je krize příležitostí či existenciální hrozbou?
Každý z nás teď hledá aktuální informace o situaci na trhu a zjišťuje, jaké dopady bude mít pandemie Covid-19 na B2B firmy v Česku. Díky datům ze 17. mini vlny B2B monitoru Vám je nyní můžeme předat.
Index optimismu jsme měřili ještě na začátku roku před krizí a nyní v jejím průběhu. Díky tomu můžeme vidět, jak se změnila nálada B2B marketingových manažerů v ČR za pouhý měsíc.
Za téměř deset let měření se index optimismu nedostal do záporných hodnot. A to ani v době minulé ekonomické krize.
V aktuální situaci však většina B2B podniků čeká, že obrat jejich firem v následujícím roce klesne.
A i když řada firem ještě pokles nepociťuje, čekají, že situace se časem změní k horšímu.
I přes tento negativní výsledek vidí mnozí marketéři v krizi příležitosti ke změně či efektivitě. Výhledy B2B marketérů do budoucna či očekávané změny v obratech se dozvíte v podrobné studii.
Podrobné výsledky (chráněno heslem)
Kompletní studii můžete stáhnout zde.
(jste-li účastník B2B monitoru a neznáte heslo pro stáhnutí studie, kontaktujte prosím Ing. Michaelu Koubovou na mkoubova@b-inside.cz)
Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?
Zaregistrujte se do našeho newsletteru
Realizátor projektu
Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v dubnu 2020 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.