B2B marketing v době ekonomické krize

Snížení výdajů do marketingu a přesun do on-line

V době krize bývají marketingové výdaje jednou z prvních oblastí, na které firmy šetří. Změny v marketingu je však potřeba dobře promyslet, aby neutrpěly pracně budované dlouhodobé vztahy se zákazníky a celková pozice značky na trhu. Ty totiž nelze znovu obnovit ze dne na den. Díky datům z aktuální vlny B2B monitoru víme, jak současná situace ovlivňuje B2B marketing v ČR.

Třetina B2B firem již stihla probrat případné změny v marketingu v důsledku ekonomické krize a má připravený plán postupu, ostatní firmy zatím vyčkávají. Téměř polovina B2B firem (41 %) letos plánuje snížit své marketingové rozpočty oproti původnímu plánu.

O jak velkou změnu v rozpočtech se jedná nebo jaké konkrétní změny marketingových aktivit firmy plánují se dozvíte v podrobné studii.

Podrobné výsledky (chráněno heslem)

Kompletní studii můžete stáhnout zde.

(jste-li účastník B2B monitoru a neznáte heslo pro stáhnutí studie, kontaktujte prosím Ing. Michaelu Koubovou na mandryskova@b-inside.cz)

Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?

Zaregistrujte se do našeho newsletteru 

Realizátor projektu

Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v dubnu 2020 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.

 

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.