Pátá vlna B2B monitoru se věnovala marketingovým aktivitám a struktuře marketingových
rozpočtů B2B firem v ČR. V první ze dvou částí výsledků Vám přinášíme například tyto analýzy:
- Jaké jsou hlavní úkoly marketingu v B2B firmách?
- Na co se zaměřuje marketing B2B firem v ČR ve srovnání s USA?
- Jaká je struktura marketingových rozpočtů? Jaký je podíl tradičních aktivit a on-line médií?
- Očekávaný vývoj výdajů do marketingových aktivit v roce 2013.
- Přínosnost marketingových aktivit pro B2B podniky v ČR ve srovnání s USA.
a další.
Studii si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek:
Celou studii vč. výsledků za obory si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek
(chráněno heslem, sektorové analýzy jsou dostupné pouze účastníkům poslední vlny průzkumu):
Zajímají Vás podrobnější výsledky B2B monitoru? Prohlédněte si záznam z on-line prezentace výsledků, která proběhla v pátek 17.5.2013 v 10hod.
Během 20 minut se dozvíte, jak dělají marketing nejúspěšnější B2B firmy, jak dělat marketing s přímým dopadem na růst obratu a zisku firmy nebo jak využít výsledky B2B monitoru k prosazení marketingu u vedení Vaší firmy.
Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 739 358 697.