Tématem na přání účastníků byl v šesté vlně B2B monitoru Content marketing v B2B. Uvádí se, že cílem obsahového (content) marketingu je přinést zákazníkovi kvalitní a hodnotný obsah, který jej ideálně „dovede“ k nákupu.
Zjišťovali jsme:
- Jaké aktivity content marketingu se v B2B podnicích využívají?
- Jaké aktivity content marketingu považují marketéři za nejpřínosnější?
- Jak se využívá content marketing v USA a jaké aktivity považují za efektivní B2B marketéři v USA (srovnání s aktuálním výzkumem v USA)
Studii si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek:
Studii vč. výsledků za obory si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek
(chráněno heslem, sektorové analýzy jsou dostupné pouze účastníkům poslední vlny průzkumu):
Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 739 358 697.