Šestá vlna B2B monitoru se věnovala využívání marketingových, komunikačních a výzkumných agentur v B2B.
Zajímalo nás například:
- Jaké agentury a poradce B2B marketéři znají?
- Kolik % B2B podniků využívá externí agentury?
- Kolik peněz je vyčleněno na externí marketingové služby?
- Čeho si marketéři na „svých“ agenturách nejvíce váží?
- Proč některé podniky nevyužívají externí agentury?
- Co si marketéři myslí o agenturách, cenách či schopnosti agentur pracovat na B2B trzích?
a další.
Studii si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek:
Studii vč. výsledků za obory si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek
(chráněno heslem, sektorové analýzy jsou dostupné pouze účastníkům poslední vlny průzkumu):
Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 739 358 697.