Nálada B2B marketérů se zlepšuje, budoucnost je však stále nejistá
Budoucnost je stále nejistá a aktuální informace o tom, jaké dopady bude mít pandemie Covid-19 a o tom, co se děje na B2B trzích a v B2B marketingu v Česku jsou důležité. Díky datům z 18. mini vlny B2B monitoru se nám tyto informace podařilo získat a teď bychom je s Vámi rádi sdíleli.
Index optimismu jsme měřili ještě na začátku roku před krizí, v jejím průběhu v dubnu a nyní v červnu. Můžeme tak vidět, jak se postupně mění nálada B2B marketingových manažerů v ČR. Razantní propad do záporných hodnot dubnového indexu optimismu (hodnota – 51) se během dvou měsíců začal zlepšovat, nicméně je stále v záporných hodnotách – aktuálně dosahuje hodnoty – 26.
I přes tento obrat je blízká budoucnost stále nejistá a marketéři se mají na pozoru. Výhledy B2B marketérů do budoucna, ale také to, jak získávají aktuální informace a jak s nimi pracují se dozvíte v podrobné studii.
Podrobné výsledky (chráněno heslem)
Kompletní studii můžete stáhnout zde.
(jste-li účastník B2B monitoru a neznáte heslo pro stáhnutí studie, kontaktujte prosím Ing. Michaelu Koubovou na mkoubova@b-inside.cz)
Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?
Zaregistrujte se do našeho newsletteru
Realizátor projektu
Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v dubnu 2020 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.