B2B trhy rostly a očekávání našich respondentů jsou optimistická. Většina podniků letos cílí na zvýšení zisku a obratu. Chtějí se také zaměřit na zvýšení efektivity nebo snížení fluktuace zaměstnanců.
Dvě třetiny B2B věří, že jejich obrat bude růst. Pokles uvedlo pouze 6 % dotázaných. Optimističtější jsou české společnosti, ať už působí na českém trhu nebo na českém i zahraničním.
Zajímají vás konjunkturální ukazatele na B2B trzích?
Chcete vědět, jak se vyvíjí index optimismu marketingových manažerů a jaké strategické cíle a priority si pro tento rok zvolily B2B společnosti? Stáhněte si naši studii:
B2B monitor – Konjunkturální ukazatele na B2B trzích, jaro 2024
Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2024/05/B2B-monitor-Konjunkturální-ukazatele-na-B2B-trzích-jaro-2024.pdf
Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. na jaře 2024 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.