B2B marketing a umělá inteligence

Marketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel.

57 % marketérů používá při práci AI. Častěji využívají AI marketéři ve firmách, které se marketingu věnují intenzivně a cílí na tisíce zákazníků. Naopak 35 % firem AI odmítá a nemá v plánu s AI ani začít pracovat.

Zajímá vás, jak marketéři v B2B pracují s umělou inteligencí?

Chcete vědět, jak jednotlivé firmy k AI přistupují? V jakých oblastech najde AI využití a jaké jsou zkušenosti marketérů s výstupy? Mají firmy stanovena pravidla pro práci s umělou inteligencí? Na tyto otázky najdete odpovědi v naší studii:

B2B monitor – AI v B2B marketingu

Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2024/05/B2B-monitor-AI-v-B2B-marketingu.pdf

Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v březnu roku 2024 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.

 

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.