Marketéři v B2B zkouší umělou inteligenci (dále jen AI). Primárně využívají AI jako inspiraci v marketingu, pro vytváření textací na web nebo pro tvorbu obsahu na sociální sítě. Souhlasí s tím, že AI jim urychluje práci. Zároveň je zřejmá absence pravidel.
57 % marketérů používá při práci AI. Častěji využívají AI marketéři ve firmách, které se marketingu věnují intenzivně a cílí na tisíce zákazníků. Naopak 35 % firem AI odmítá a nemá v plánu s AI ani začít pracovat.
Zajímá vás, jak marketéři v B2B pracují s umělou inteligencí?
Chcete vědět, jak jednotlivé firmy k AI přistupují? V jakých oblastech najde AI využití a jaké jsou zkušenosti marketérů s výstupy? Mají firmy stanovena pravidla pro práci s umělou inteligencí? Na tyto otázky najdete odpovědi v naší studii:
B2B monitor – AI v B2B marketingu
Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2024/05/B2B-monitor-AI-v-B2B-marketingu.pdf
Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v březnu roku 2024 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.