On-line a off-line B2B marketing v ČR v roce 2024

B2B firmy sledují trendy. Do marketingu včleňují automatizaci i umělou inteligenci. Zároveň narůstá obliba firemních videí a více firem pořádá vlastní eventy.

B2B podniky se i nadále drží oblíbených on-line marketingových aktivit. Podobně jako loni se vysoko umístily neplacené příspěvky na sociálních sítích, SEO, e-mail marketing a firemní videa. Firmy se také učí pracovat s nástroji umělé inteligence.

Zajímá vás vývoj on-line a off-line marketingu na B2B trzích?

Chcete vědět, jaké nástroje on-line a off-line marketingu B2B firmy využívají? Jak přistupují ke strategickému marketingu? Stáhněte si naši studii:

B2B monitor – B2B marketing v ČR jaro 2024 vč. benchmarků

Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2024/05/B2B-monitor-B2B-marketing-v-ČR-jaro-2024-vč.-benchmarků.pdf

Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. na jaře 2024 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.

 

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.