Říjen 2020: COVID-19 a B2B firmy v ČR

Nálada před “lockdownem” se zlepšila… A potom?

Když jsme začátkem října měřili aktuální vývoj na B2B trzích a optimismus marketingových manažerů v B2B, téměř jsme se radovali. Situace vypadala o něco lépe než v létě a i respondenti v průzkumu často viděli “světlo na konci tunelu”. Index optimismu tak poskočil směrem vzhůru. Otázkou je, jak se nálada změnila poté, co vláda vyhlásila další omezení.


Výsledky měření ze začátku října si můžete prohlédnout nyní. Další průzkum nás čeká začátkem příštího roku. Doufejme, že křivka optimismu (na rozdíl od křivky vývoje počtu nakažených) i nadále poroste.

 

Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?

Zaregistrujte se do našeho newsletteru .

Realizátor projektu

Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v říjnu 2020 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor. Průzkumu se zúčastnilo 242 respondentů z ČR. Jednalo se zejména o marketingové a obchodní ředitele B2B firem s obratem nad 100 mil. Kč.

 

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.