Výsledky dalšího experimentu mezi B2B marketéry a jejich využití v praxi
Hodnota, kterou přikládáme různým produktům se mění v závislosti na kontextu. Spolu s tím se mohou měnit rozhodnutí nás i našich klientů. B2B trhy v tom nejsou žádnou výjimkou. Dokonce i profesionálové se pod tlakem okolností rozhodují iracionálně.
Nedávno jsme si ukázali, jak rozhodování B2B marketérů ovlivňuje rámování (způsob podání totožné informace) a kotvení (využití nesouvisející informace při rozhodování v nejistotě). Oba experimenty ukazují, že rozhodnutí ovlivňuje jejich kontext.
Výsledky těchto studií si můžete připomenout na našem behaviorálním blogu:
Tentokrát jsme se rozhodli ukázat sílu relativnosti hodnoty v jiném zasazení a sledovali jsme, zda rozhodnutí B2B profesionálů ovlivní to, že pracují s konkrétní nebo neurčitou částkou. Provedli jsme experiment mezi B2B marketéry a výsledky shrnuli do krátké studie.
Chcete se dozvědět více? Stáhněte si kompletní mini studii.
V mini studii například zjistíte:
• Jak využít relativitu hodnoty v praxi
• Jak funguje návnada
• Tipy, jak s těmito poznatky pracovat v B2B
Mini studii můžete stáhnout zde nebo kliknutím na obrázek.
Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?
Zaregistrujte se do našeho newsletteru
Realizátor projektu
Experiment realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v červnu 2020 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.