Výsledky experimentu mezi B2B marketéry a jak je můžeme využít
V době zvýšené nejistoty je naše chování často iracionální. Jsme obětí různých mentálních zkratek, kterými si usnadňujeme rozhodování, aniž bychom si uvědomovali, že podléháme zkreslení a nelogickým závěrům.
Behaviorální principy – kotvení a rámování ukazují, jak snadno mohou být naše odhady zkreslené. Na zkušenost se často nedá spoléhat a dvojnásob to platí, když dochází k radikálním změnám napříč řadou odvětví. O to víc jsou tak důležitá kvalitní data a jejich správná interpretace.
V B2B monitoru jsme se zaměřili na tyto dvě zkreslení, provedli jsme experiment mezi B2B marketéry, nahlédli jsme na to, co se děje pod povrchem a zjistili jsme, že i profesionálové nejsou imunní vůči těmto behaviorálním principům.
Chcete se dozvědět více? Stáhněte si kompletní mini studii.
V mini studii například zjistíte:
• Jak fungují efekty kotvení a rámování
• Jak tyto efekty ovlivňují B2B profesionály
• Jak využít kotvy a rámce v B2B marketingu
Mini studii můžete stáhnout zde nebo kliknutím na obrázek.
Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?
Zaregistrujte se do našeho newsletteru
Realizátor projektu
Experiment realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v dubnu 2020 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.