Proč musí marketing a obchod spolupracovat?

Marketing a obchod mají úzce spolupracovat. Pokud to nedělají, ztrácí tím celá firma. Nevěříte? Podívejte se na výsledky aktuální vlny B2B monitoru, která se spolupráci obchodu a marketingu v B2B věnovala.

Firmám, ve kterých marketingový a obchodní tým úzce spolupracuje, se daří výrazné lépe než těm, kde si každé oddělení jde svou vlastní cestou. Rozdíl v růstu obratu je přes 11 procentních bodů. Například při obratu 500 mil. Kč jde o 55 mil. Kč, které firma ztrácí pouze tím, že spolu marketing a obchod nespolupracují. Smutnou zprávou je, že firem, kde tato spolupráce funguje, je pouze cca čtvrtina.

 

Co znamená úzká spolupráce marketingu a obchodu?

Chcete vědět, co konkrétně znamená, že spolu marketing a obchod úzce spolupracují? Jak má tato spolupráce v praxi vypadat? Stáhněte si krátkou studii:

Pokud na obrázek nejde kliknout, zkopírujte do adresy prohlížeče odkaz: https://www.b2bmonitor.cz/wp-content/uploads/2022/11/B2B-monitor-Spolupráce-obchodu-a-marketingu-v-B2B-NA-WEB.pdf

Realizátor projektu

Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v listopadu 2022 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.

 

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.