Ve speciální vlně B2B monitoru o reklamních předmětech najdete data, trendy i inspiraci, jak proměnit obdarovávání v chytrou marketingovou strategii. Zjistíte, jaké dárky firmy nejčastěji využívají, kolik investují a co v roce 2025 nejvíce potěší klienty i zaměstnance.
V rámci kontinuálního projektu B2B monitor jsme se ptali B2B marketingových a obchodních ředitelů a ředitelek na to, jakými reklamními a dárkovými předměty obdarovávají své klienty. Sběr dat provedla naše B2B výzkumná agentura B-inside s.r.o. v létě roku 2025.
Ekologické a společensky odpovědné dárky aneb cesta, která dává smysl
Více než polovina dotázaných je ochotna si za eko dárky připlatit. Posilují image značky a odpovědnost vůči společnosti. Ukazují ohled na životní prostředí a dlouhodobě přinášejí vyšší hodnotu než levné a jednorázové dárky.
Stáhněte si kompletní výsledky průzkumu. Inspirujte se.

Udržitelnost není jen trend, stává se standardem
„Udržitelnost už dávno není jen trendem, ale stává se standardem pro mnoho firem, které chtějí působit odpovědně a inovativně. Firemní dárky z udržitelných materiálů přinášejí řadu výhod jako je například společenský přesah či posílení firemní image.
Našim zákazníkům doporučujeme kvalitní udržitelné produkty s možností opakovaného použití, aby připomínaly jejich značku dlouhodobě, ne jen jednorázově,“ říká Jan Braun, jednatel společnosti RD Present, s.r.o., která byla partnerem 30. vlny B2B monitoru.
Inspirujte se u partnera tohoto průzkumu!
RD Present s.r.o. váš partner v oblasti reklamních dárků
Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v srpnu 2025 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.
Každé vlny průzkumu se účastní 150 – 400 náhodně vybraných firem působících na B2B trzích v ČR. Dotazník vyplňují osoby zodpovědné za vedení marketingu, obvykle marketingoví či obchodní ředitelé.
Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení.
Kontaktujte nás na info@b-inside.cz nebo telefonicky na +420 608 048 048.

