Firemní dárky už dávno nejsou jen milou pozorností. Dnes představují nástroj, který dokáže posílit vztahy, podpořit značku a zanechat skutečný dojem.
Ve speciální vlně B2B monitoru najdete data, trendy i inspiraci, jak proměnit obdarovávání v chytrou marketingovou strategii. Zjistíte, jaké dárky firmy nejčastěji využívají, kolik investují a co v roce 2025 nejvíce potěší klienty i zaměstnance.
V rámci kontinuálního projektu B2B monitor jsme se ptali B2B marketingových a obchodních ředitelů a ředitelek na to, jakými reklamními a dárkovými předměty obdarovávají své klienty. Sběr dat provedla naše B2B výzkumná agentura B-inside s.r.o.
Co potěší obdarované? Jídlo, eko dárky a praktičnost
Respondenti nejvíce oceňují praktické dárky, které lze skutečně využít v každodenním životě. Spolu s kvalitou a originalitou jde o nejčastěji zmiňované faktory, díky nimž dárky působí hodnotně a zanechávají trvalý dojem.
Stáhněte si kompletní výsledky průzkumu. Inspirujte se.

Tipy na zapamatovatelné dárky, které potěší
Přinášíme vám pár tipů na dárky, které jsou zapamatovatelné, speciální a zároveň nezůstanou zapomenuté v šuplíku anebo zaprášené na pracovní poličce.
- Láhev s héliem a zpěvník
- Domácí med
- Ovčí deka
- Čokoláda s malým proseccem
- Bezdrátová nabíječka
- Gramofonová deska s holografickou deskou Louise Armstronga
- Fuet extra se sadou s prkýnkem a nožem
- Kampotský pepř
- Cyklo pumpička
- PF se semínky k zasazení
- Regionální potraviny a delikatesy
- Domácí cukroví
- Tematická dárková balení
- Hrnek z chráněné dílny
- Personalizované dárky se jménem
- Polštářek s peckami do mikrovlnky
- Váha na zavazadlo.
Inspirujte se u partnera tohoto průzkumu!
RD Present s.r.o. váš partner v oblasti reklamních dárků
Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v srpnu 2025 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.
Každé vlny průzkumu se účastní 150 – 400 náhodně vybraných firem působících na B2B trzích v ČR. Dotazník vyplňují osoby zodpovědné za vedení marketingu, obvykle marketingoví či obchodní ředitelé.
Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení.
Kontaktujte nás na info@b-inside.cz nebo telefonicky na +420 608 048 048.

