Obdarovávání, které funguje. Jaké dárky opravdu zanechají dojem?

Firemní dárky už dávno nejsou jen milou pozorností. Dnes představují nástroj, který dokáže posílit vztahy, podpořit značku a zanechat skutečný dojem.

Ve speciální vlně B2B monitoru najdete data, trendy i inspiraci, jak proměnit obdarovávání v chytrou marketingovou strategii. Zjistíte, jaké dárky firmy nejčastěji využívají, kolik investují a co v roce 2025 nejvíce potěší klienty i zaměstnance.

V rámci kontinuálního projektu B2B monitor jsme se ptali B2B marketingových a obchodních ředitelů a ředitelek na to, jakými reklamními a dárkovými předměty obdarovávají své klienty. Sběr dat provedla naše B2B výzkumná agentura B-inside s.r.o.

Co potěší obdarované? Jídlo, eko dárky a praktičnost

Respondenti nejvíce oceňují praktické dárky, které lze skutečně využít v každodenním životě. Spolu s kvalitou a originalitou jde o nejčastěji zmiňované faktory, díky nimž dárky působí hodnotně a zanechávají trvalý dojem.


Stáhněte si kompletní výsledky průzkumu. Inspirujte se.


Tipy na zapamatovatelné dárky, které potěší

Přinášíme vám pár tipů na dárky, které jsou zapamatovatelné, speciální a zároveň nezůstanou zapomenuté v šuplíku anebo zaprášené na pracovní poličce.

  • Láhev s héliem a zpěvník
  • Domácí med
  • Ovčí deka
  • Čokoláda s malým proseccem
  • Bezdrátová nabíječka
  • Gramofonová deska s holografickou deskou Louise Armstronga
  • Fuet extra se sadou s prkýnkem a nožem
  • Kampotský pepř
  • Cyklo pumpička
  • PF se semínky k zasazení
  • Regionální potraviny a delikatesy
  • Domácí cukroví
  • Tematická dárková balení
  • Hrnek z chráněné dílny
  • Personalizované dárky se jménem
  • Polštářek s peckami do mikrovlnky
  • Váha na zavazadlo.

Inspirujte se u partnera tohoto průzkumu!

RD Present s.r.o. váš partner v oblasti reklamních dárků

Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v srpnu 2025 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.

Každé vlny průzkumu se účastní 150 – 400 náhodně vybraných firem působících na B2B trzích v ČR. Dotazník vyplňují osoby zodpovědné za vedení marketingu, obvykle marketingoví či obchodní ředitelé.


Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?

Přizvěte B-inside do výběrového řízení.

Kontaktujte nás na info@b-inside.cz nebo telefonicky na +420 608 048 048.