Aktuálně: Právě probíhá 7. vlna B2B monitoru

Aktuální vlna B2B monitoru se věnuje tématu Jak budovat a využívat dlouhodobé vztahy se zákazníky a proměnit je v konkrétní obchodní případy. Z výsledků se mimo jiné dozvíte:

    • Jaké komunikační kanály používají B2B podniky pro dlouhodobou práci se zákazníky
    • Jaké komunikační kanály přináší B2B podnikům nejvíce poptávek
    • Jaká je kvalita poptávek z různých kanálů
    • Kolik % tržeb přichází od nových a kolik od dlouhodobých klientů
    • Jaká je struktura marketingových rozpočtů B2B firem
    • a další

Díky analýze za jednotlivé obory budete moci porovnat, jaká je situace ve vašem oboru a jaké prostředky a metody vedou k úspěšné práci se zákazníky.

Výsledky můžete očekávat v květnu 2014.

Projekt B2B monitor realizuje výzkumná a marketingová agentura B-inside s.r.o.