Červen 2020: COVID-19 a B2B firmy v ČR

Nálada B2B marketérů se zlepšuje, budoucnost je však stále nejistá

Budoucnost je stále nejistá a aktuální informace o tom, jaké dopady bude mít pandemie Covid-19 a o tom, co se děje na B2B trzích a v B2B marketingu v Česku jsou důležité. Díky datům z 18. mini vlny B2B monitoru se nám tyto informace podařilo získat a teď bychom je s Vámi rádi sdíleli.

Index optimismu jsme měřili ještě na začátku roku před krizí, v jejím průběhu v dubnu a nyní v červnu. Můžeme tak vidět, jak se postupně mění nálada B2B marketingových manažerů v ČR. Razantní propad do záporných hodnot dubnového indexu optimismu (hodnota – 51) se během dvou měsíců začal zlepšovat, nicméně je stále v záporných hodnotách – aktuálně dosahuje hodnoty – 26.

I přes tento obrat je blízká budoucnost stále nejistá a  marketéři se mají na pozoru. Výhledy B2B marketérů do budoucna, ale také to, jak získávají aktuální informace a jak s nimi pracují se dozvíte v podrobné studii.

Podrobné výsledky (chráněno heslem)

Kompletní studii můžete stáhnout zde.

(jste-li účastník B2B monitoru a neznáte heslo pro stáhnutí studie, kontaktujte prosím Ing. Michaelu Koubovou na mkoubova@b-inside.cz)

Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.

Realizátor projektu

Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v dubnu 2020 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.

 

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.