Ve speciální vlně B2B monitoru o reklamních předmětech najdete data, trendy i inspiraci, jak proměnit obdarovávání v chytrou marketingovou strategii. Zjistíte, jaké dárky firmy nejčastěji využívají, kolik investují a co v roce 2025 nejvíce potěší klienty i zaměstnance.
V rámci kontinuálního projektu B2B monitor jsme se ptali B2B marketingových a obchodních ředitelů a ředitelek na to, jakými reklamními a dárkovými předměty obdarovávají své klienty. Sběr dat provedla naše B2B výzkumná agentura B-inside s.r.o. v létě roku 2025.
Rozpočty na dárky rostou s rozšiřující se klientskou základnou
Firmy na menších trzích obvykle nevydávají za dárky a reklamní předměty více než 100 tisíc Kč. Naopak firmy, které cílí na stovky až tisíce zákazníků, pracují nejčastěji s rozpočty v rozmezí 101–500 tisíc Kč.
Do dárků pro VIP klienty firmy investují více než do ostatních cílových skupin
U většiny obdarovaných se firmy drží v částkách do 500 Kč, nejčastěji pak do 300 Kč za předmět. Pro VIP klienty jsou ale firmy ochotny investovat i více než 500 Kč, přestože tyto dary již nelze uplatnit do daňových nákladů.
Stáhněte si kompletní výsledky průzkumu. Inspirujte se.

Inspirujte se u partnera tohoto průzkumu!
RD Present s.r.o. váš partner v oblasti reklamních dárků
Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v srpnu 2025 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.
Každé vlny průzkumu se účastní 150 – 400 náhodně vybraných firem působících na B2B trzích v ČR. Dotazník vyplňují osoby zodpovědné za vedení marketingu, obvykle marketingoví či obchodní ředitelé.
Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení.
Kontaktujte nás na info@b-inside.cz nebo telefonicky na +420 608 048 048.


