Ve speciální vlně B2B monitoru o reklamních předmětech najdete data, trendy i inspiraci, jak proměnit obdarovávání v chytrou marketingovou strategii. Zjistíte, jaké dárky firmy nejčastěji využívají, kolik investují a co v roce 2025 nejvíce potěší klienty i zaměstnance.
V rámci kontinuálního projektu B2B monitor jsme se ptali B2B marketingových a obchodních ředitelů a ředitelek na to, jakými reklamními a dárkovými předměty obdarovávají své klienty. Sběr dat provedla naše B2B výzkumná agentura B-inside s.r.o. v létě roku 2025.
Kdy se dává nejvíce dárků? Vánoce, eventy, schůzky
Firmy nejčastěji obdarovávají klienty na Vánoce, následují eventy typu veletrh nebo konference.
Chcete být zapamatovatelní? Nečekejte jen na Vánoce.
Skutečnou originalitu přinášejí chvíle, které nejsou samozřejmé. Například výročí spolupráce nebo úspěšné dokončení projektu využívá jako příležitost k obdarování méně než třetina firem. A právě proto mohou být tou nejlepší příležitostí, jak se odlišit a posílit vztahy s klienty.
Trend Vánoc 2025: od vína k čokoládě
Zatímco v minulých letech bylo jasným favoritem víno, dnes ho v oblíbenosti předběhla čokoláda a jiné pochoutky či nápoje. Pro rok 2025 se tak sladkosti a gurmánské dobroty stávají vánočním dárkem číslo jedna.


Vánoční firemní dárky cílí na klienty a partnery. Na zaměstnance se zapomíná.
Stáhněte si kompletní výsledky průzkumu. Inspirujte se.

Inspirujte se u partnera tohoto průzkumu!
RD Present s.r.o. váš partner v oblasti reklamních dárků
Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v srpnu 2025 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.
Každé vlny průzkumu se účastní 150 – 400 náhodně vybraných firem působících na B2B trzích v ČR. Dotazník vyplňují osoby zodpovědné za vedení marketingu, obvykle marketingoví či obchodní ředitelé.
Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení.
Kontaktujte nás na info@b-inside.cz nebo telefonicky na +420 608 048 048.


