.B2B monitor

Inspirace pro Váš B2B marketing

6. vlna výzkumu: Content marketing v B2B

Tématem na přání účastníků byl v šesté vlně B2B monitoru Content marketing v B2B. Uvádí se, že cílem obsahového (content) marketingu je přinést zákazníkovi kvalitní a hodnotný obsah, který jej ideálně „dovede“ k nákupu.

Zjišťovali jsme:

  • Jaké aktivity content marketingu se v B2B podnicích využívají?
  • Jaké aktivity content marketingu považují marketéři za nejpřínosnější?
  • Jak se využívá content marketing v USA a jaké aktivity považují za efektivní B2B marketéři v USA (srovnání s aktuálním výzkumem v USA)

Studii si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek:

content marketing

Studii vč. výsledků za obory si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek
(chráněno heslem, sektorové analýzy jsou dostupné pouze účastníkům poslední vlny průzkumu):

content marketing sektor

 

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 739 358 697 nebo využijte náš formulář.

Pokračováním na těchto stránkách souhlasíte s použitím cookie. Více informací

Cookie na stránce jsou nastavena jako "povolena", abychom vám usnadnili používání stránek. Pokud budete pokračovat v používání těchto stránek bez změny nastavení vašich cookie nebo se zakliknutím "Souhlasím", pak s tímto nastavením souhlasíte.

Zavřít