Třetí vlna B2B monitoru, realizovaná v květnu 2012, se zabývá marketingovým výzkumem v praxi B2B firem. Dotázáno bylo 300 obchodních a marketingových ředitelů středně velkých a velkých B2B podniků v ČR.
Ve výsledné studii se můžete těšit například na tyto analýzy:
- Jaké informace ovlivňují rozhodování marketérů?
- Jak přínosné jsou různé zdroje informací?
- Které zdroje informací mají pozitivní vliv na obrat firmy a které naopak obchodní výsledky spíše „kazí“.
- Jak často dělají B2B podniky marketingové výzkumy?Jaké typy výzkumů se realizují nejčastěji?
- Za jakým účelem se nejčastěji průzkumy realizují?
- Výhody a nevýhody průzkumu se specializovanou agenturou.
- Jaké informace podniky sledují o svojí konkurenci?
- Kolik konkurentů a jak často sledují?
- Efektivnost marketingového výzkumu, tedy jeho vliv na růst obratu firem.
- A samozřejmě aktuální výsledky „indexu optimismu“ B2B firem.
Celou studii si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek: