Sedmá vlna B2B monitoru se opět věnovala marketingovým aktivitám a struktuře marketingových rozpočtů B2B firem v ČR.
V přehledné studii Vám přinášíme například tyto analýzy:
- Kolik % obratu dávají B2B podniky do marketingu?
- Jakým aktivitám se B2B firmy v ČR věnují?
- Jaká je struktura marketingových rozpočtů? Jaký je podíl tradičních aktivit a on-line médií?
- Vývoj kvantity a kvality poptávek v posledních 6 měsících.
- Vliv marketingu na kvalitu poptávek a index optimismu firmy.
a další.
Studii vč. výsledků za obory si můžete stáhnout zde nebo klikněte na obrázek
Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 608 048 048 nebo využijte náš formulář.