Realizujte s B-inside průzkumy po celé Evropě!

Inspirace pro Váš B2B marketing

O B2B monitoru

B2B monitor je unikátní autorský projekt výzkumné agentury B-inside s.r.o., který přináší B2B podnikům nové možnosti, jak efektivně využít B2B marketing pro růst obratu a zisku.

B2B monitor se opírá o 2 pilíře:

Portál B2Bmonitor.cz
slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Najdete zde inspiraci, rady a tipy pro efektivní B2B marketing, které vychází z naší více než 10leté zkušenosti s B2B marketingem, strategickým poradenstvím a výzkumem trhu.

Výzkum B2B MONITOR | MARKETING B2B FIREM V ČR
mapuje jednotlivé oblasti B2B marketingu ve firmách a umožňuje tak srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury. Díky výzkumu můžete marketing vaší firmy směrovat k těm, kteří již v této oblasti uspěli a dělají svůj marketing nejlépe. Dotazování probíhá 2x ročně a účastní se jej marketingoví manažeři středně velkých a velkých B2B firem.

Celý projekt koncipuje, realizuje a financuje agentura pro výzkum trhu
B-inside s.r.o.

 Logo B-inside s.r.o.

Nejčastější otázky

Jaký je záměr výzkumné části B2B monitoru?
Cílem je kontinuálně mapovat postavení a pozici marketingu ve firmách v ČR. Narozdíl od zahraničí,
v ČR nebylo toto téma nikdy soustavně monitorováno. Výzkum je rozdělen na kontinuální část, která sleduje vývoj na B2B trzích, a tematickou část, která se věnuje různým aspektům marketingu v B2B firmách.

Jaké firmy byly do výzkumu zahrnuty?
Každé vlny projektu se účastní cca 250 náhodně vybraných firem. Firmy jsou rozděleny oborově a podle velikosti (do 100 zaměstnanců, do 250 zaměstnanců a nad 250 zaměstnanců). Díky náhodnému výběru lze považovat výsledky za reprezentativní a zobecnitelné.

Kdo na dotazník odpovídá?
Na dotazník odpovídá osoba zodpovědná za vedení marketingu. Obvykle to je marketingový či obchodní ředitel, případně ředitel v menších firmách.

Jedná se pouze o jednorázový projekt?
Ne. Přidaná hodnota konjunkturálního šetření je jeho opakovanost v čase. Pokud Vás tento projekt zaujal, sledujte pravidelně portál B2B monitor. Jednotlivé vlny projektu probíhají na jaře a na podzim, celoročně ale vychází nové články o B2B marketingu.

Jak často budou další vlny?
Uvědomujeme si Vaši časovou zaneprázdněnost. Proto nepočítáme s více než 2 vlnami ročně.

Jak budou použity mé údaje?
Pokud se účastníte výzkumné části projektu, vaše odpovědi budou použity pouze pro statistickou analýzu dat. Výsledky budou zveřejněny pouze v agregované podobě. Zaručujeme se, že individuální odpovědi nepředáme žádné třetí osobě.

Co z toho budu mít, když odpovím?
Zdarma Vám zašleme zpracované výsledky za sektory. Budete se tak moci podívat, jak marketing dělají v jiných firmách. Věříme, že výsledky pro Vás budou nejen inspirativní, ale mnohdy poslouží i jako argument pro prosazení většího vlivu marketingu ve Vaší společnosti.

Jak je projekt financován?
Projekt financujeme z vlastních zdrojů. Vnímáme to jako prestižní záležitost a zároveň jako možnost navázat s Vámi bližší kontakt. V žádném případě neplánujeme výsledky prodávat (ani Vám ani reklamním agenturám). Věříme, že pokud se Vám bude naše práce líbit, oslovíte nás a přizvete do výběrového řízení na výzkum trhu či strategické poradenství pro vaši společnost.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close