Realizujte s B-inside průzkumy po celé Evropě!

Inspirace pro Váš B2B marketing

O B2B monitoru

B2B monitor je unikátní autorský projekt výzkumné agentury B-inside s.r.o., který přináší B2B podnikům nové možnosti, jak efektivně využít B2B marketing pro růst obratu a zisku.

B2B monitor se opírá o 2 pilíře:

Portál B2Bmonitor.cz
slouží marketingovým manažerům, ředitelům a majitelům B2B podniků. Najdete zde inspiraci, rady a tipy pro efektivní B2B marketing, které vychází z naší více než 10leté zkušenosti s B2B marketingem, strategickým poradenstvím a výzkumem trhu.

Výzkum B2B MONITOR | MARKETING B2B FIREM V ČR
mapuje jednotlivé oblasti B2B marketingu ve firmách a umožňuje tak srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury. Díky výzkumu můžete marketing vaší firmy směrovat k těm, kteří již v této oblasti uspěli a dělají svůj marketing nejlépe. Dotazování probíhá 2x ročně a účastní se jej marketingoví manažeři středně velkých a velkých B2B firem.

Celý projekt koncipuje, realizuje a financuje agentura pro výzkum trhu
B-inside s.r.o.

 Logo B-inside s.r.o.

Nejčastější otázky

Jaký je záměr výzkumné části B2B monitoru?
Cílem je kontinuálně mapovat postavení a pozici marketingu ve firmách v ČR. Narozdíl od zahraničí,
v ČR nebylo toto téma nikdy soustavně monitorováno. Výzkum je rozdělen na kontinuální část, která sleduje vývoj na B2B trzích, a tematickou část, která se věnuje různým aspektům marketingu v B2B firmách.

Jaké firmy byly do výzkumu zahrnuty?
Každé vlny projektu se účastní cca 250 náhodně vybraných firem. Firmy jsou rozděleny oborově a podle velikosti (do 100 zaměstnanců, do 250 zaměstnanců a nad 250 zaměstnanců). Díky náhodnému výběru lze považovat výsledky za reprezentativní a zobecnitelné.

Kdo na dotazník odpovídá?
Na dotazník odpovídá osoba zodpovědná za vedení marketingu. Obvykle to je marketingový či obchodní ředitel, případně ředitel v menších firmách.

Jedná se pouze o jednorázový projekt?
Ne. Přidaná hodnota konjunkturálního šetření je jeho opakovanost v čase. Pokud Vás tento projekt zaujal, sledujte pravidelně portál B2B monitor. Jednotlivé vlny projektu probíhají na jaře a na podzim, celoročně ale vychází nové články o B2B marketingu.

Jak často budou další vlny?
Uvědomujeme si Vaši časovou zaneprázdněnost. Proto nepočítáme s více než 2 vlnami ročně.

Jak budou použity mé údaje?
Pokud se účastníte výzkumné části projektu, vaše odpovědi budou použity pouze pro statistickou analýzu dat. Výsledky budou zveřejněny pouze v agregované podobě. Zaručujeme se, že individuální odpovědi nepředáme žádné třetí osobě.

Co z toho budu mít, když odpovím?
Zdarma Vám zašleme zpracované výsledky za sektory. Budete se tak moci podívat, jak marketing dělají v jiných firmách. Věříme, že výsledky pro Vás budou nejen inspirativní, ale mnohdy poslouží i jako argument pro prosazení většího vlivu marketingu ve Vaší společnosti.

Jak je projekt financován?
Projekt financujeme z vlastních zdrojů. Vnímáme to jako prestižní záležitost a zároveň jako možnost navázat s Vámi bližší kontakt. V žádném případě neplánujeme výsledky prodávat (ani Vám ani reklamním agenturám). Věříme, že pokud se Vám bude naše práce líbit, oslovíte nás a přizvete do výběrového řízení na výzkum trhu či strategické poradenství pro vaši společnost.

Pokračováním na těchto stránkách souhlasíte s použitím cookie. Více informací

Cookie na stránce jsou nastavena jako "povolena", abychom vám usnadnili používání stránek. Pokud budete pokračovat v používání těchto stránek bez změny nastavení vašich cookie nebo se zakliknutím "Souhlasím", pak s tímto nastavením souhlasíte.

Zavřít