.B2B monitor

Inspirace pro Váš B2B marketing

9. vlna výzkumu: Marketingové aktivity v B2B

Devátá vlna B2B monitoru se opět věnovala marketingovým aktivitám a organizaci a roli marketingu v B2B podnicích v ČR.

V přehledné studii Vám přinášíme například tyto analýzy:

    • Kolik % obratu dávají B2B podniky do marketingu?
    • Jakým aktivitám se B2B firmy v ČR věnují?

Jaký je vývoj oproti minulým letem?

  • Jak je organizovaný marketing?
  • Přibývá marketingově orientovaných podniků?
  • Vliv marketingu na obchodní výsledky firem.

a další.

Studii vč. výsledků za obory si můžete stáhnout zde nebo klikněte na obrázek
(chráněno heslem, kompletní studie vč. oborových analýz jsou dostupné pouze účastníkům průzkumu):

B2B monitor IX

Jste-li účastník B2B monitoru a neznáte heslo pro stáhnutí studie, kontaktujte prosím Bc. Ivonu Michalčíkovou na imichalcikova@b-inside.cz.

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 608 048 048 nebo využijte náš formulář.


Pokračováním na těchto stránkách souhlasíte s použitím cookie. Více informací

Cookie na stránce jsou nastavena jako "povolena", abychom vám usnadnili používání stránek. Pokud budete pokračovat v používání těchto stránek bez změny nastavení vašich cookie nebo se zakliknutím "Souhlasím", pak s tímto nastavením souhlasíte.

Zavřít