Devátá vlna B2B monitoru se opět věnovala marketingovým aktivitám a organizaci a roli marketingu v B2B podnicích v ČR.
V přehledné studii Vám přinášíme například tyto analýzy:
-
- Kolik % obratu dávají B2B podniky do marketingu?
- Jakým aktivitám se B2B firmy v ČR věnují?
Jaký je vývoj oproti minulým letem?
- Jak je organizovaný marketing?
- Přibývá marketingově orientovaných podniků?
- Vliv marketingu na obchodní výsledky firem.
a další.
Studii vč. výsledků za obory si můžete stáhnout zde nebo klikněte na obrázek
(chráněno heslem, kompletní studie vč. oborových analýz jsou dostupné pouze účastníkům průzkumu):
Jste-li účastník B2B monitoru a neznáte heslo pro stáhnutí studie, kontaktujte prosím Bc. Ivonu Michalčíkovou na imichalcikova@b-inside.cz.
Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 608 048 048.