Pátá vlna B2B monitoru se věnovala marketingovým aktivitám, struktuře marketingových rozpočtů
a vlivu marketingu na obchodní výsledky B2B firem. V druhé částí výsledků Vám přinášíme
například tyto analýzy:
- Jak dělají B2B firmy marketing?
- Kdy má marketing pozitivním dopad na obrat firmy?
- Jaký je „ideální“ marketingový rozpočet?
- Jakým způsobem se stanovují marketingové rozpočty?
- Je na marketing vyčleněn dostatek financí?
a další.
Studii si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek:
Celou studii vč. výsledků za obory si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek
(chráněno heslem, sektorové analýzy jsou dostupné pouze účastníkům poslední vlny průzkumu):
Kompletní sektorové analýzy 5. vlny B2B monitoru si můžete stáhnout zde nebo klikněte na obrázek
(chráněno heslem, sektorové analýzy jsou dostupné pouze účastníkům poslední vlny průzkumu):
Zajímají Vás podrobnější výsledky B2B monitoru? Prohlédněte si záznam z on-line prezentace výsledků, která proběhla v pátek 17.5.2013 v 10hod.
Během 20 minut se dozvíte, jak dělají marketing nejúspěšnější B2B firmy, jak dělat marketing s přímým dopadem na růst obratu a zisku firmy nebo jak využít výsledky B2B monitoru k prosazení marketingu u vedení Vaší firmy.
Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 739 358 697.