Úspěch není náhoda. Jak změnit firmu, aby rostla?

Úspěšné firmy vědí, že růst nepřichází sám od sebe. Změna sice bolí, ale stagnace bolí víc – a inovace jsou klíčem k dlouhodobému úspěchu. Proč mají inovativní firmy výrazně vyšší šanci na růst? Jak se od nich můžete inspirovat a udělat z každého kroku vpřed příležitost? Přestaňte se bát neúspěchu a pojďte se podívat, co odlišuje vítěze od těch, kteří zůstávají stát na místě.

Zatímco některé firmy si zakládají na tradicích a drží se osvědčených postupů, jiné se nebojí vykročit do neznáma. Podle posledního průzkumu B2B monitor 41 % českých B2B podniků volí konzervativní přístup s heslem „proč měnit něco, co funguje“. Tyto firmy však často přehlížejí fakt, že tento postoj může být ve skutečnosti překážkou růstu.

Naproti tomu 36 % firem, které aktivně inovují a hledají nové příležitosti, dosahuje mnohem lepších výsledků – 86 % z nich hlásí dlouhodobý růst. Tajemství jejich úspěchu spočívá nejen v odvaze riskovat, ale především v tom, že z každého kroku – ať už úspěšného či ne – dokážou vytěžit maximum.

Zajímá vás, jak inovativní firmy podporují nové nápady? Co konkrétně inovují? A jak se učí z úspěchů i neúspěchů? A chtěli byste vědět, jak v těchto firmách mluví (nebo nemluví) o neúspěších a jak jejich firemní kultura přispívá k inovativnosti a růstu? Pokud ano, máme pro vás odpovědi.

Stáhněte si kompletní výsledky našeho průzkumu. Inspirujte se těmi nejlepšími a zjistěte, co může posunout i vaši firmu vpřed!

Výzkum realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v říjnu roku 2024 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz nebo telefonicky na +420 608 048 048.