V novém roce noví partneři B2B monitoru

V letošním roce realizujeme již 15. vlnu B2B monitoru a je nám ctí, že se k naší vizi o lepším B2B marketingu v Česku připojili další partneři. V aktuální vlně B2B monitoru se proto můžete těšit nejen na monitoring marketingových aktivit v B2B, ale také na speciální témata.

Ke content marketingu se vyjádří odborníci z brněnské Obsahové agentury, k nástrojům digitálního marketingu připojí své zkušenosti zástupci zlínské digitální agentury MarketSoul a téma vzdělávání obchodníků a marketérů v B2B nám podrobněji přiblíží přední vzdělávací agentura TLC Trainings and Languages, která se specializuje na firemní vzdělávání. A o profesionální vzhled našich závěrečných studií a dalších výstupů se postará designové studio mainview.

Partneři 2019

Abychom doladili poslední detaily a naplánovali aktivity na celý rok, sešli jsme se v úterý v sídle společnosti TLC v nejvyšší obytné budově v Česku, brněnském AZ tower.

Setkani2019

A co jsme již udělali za posledních 7 let?

Od jara 2011 jsme realizovali 14 vln B2B monitoru a celkem se průzkumu účastnilo přes 1 300 B2B firem. Zkoumali jsme například roli marketingu v B2B firmách, budování vztahů se zákazníky v B2B, marketingové aktivity v B2B, plánování v B2B marketingu a obchodu, klíčové faktory úspěchu v B2B či naposledy vizuální styl B2B firem. B2B monitor chce ukázat B2B firmám, že marketing má smysl i na firemních trzích a dát marketingovým manažerům podklady pro lepší práci.