.B2B monitor

Inspirace pro Váš B2B marketing

10. vlna výzkumu: Jak uspět na B2B trzích?

V desáté vlně B2B monitoru jsme se zaměřili na to, co znamená „marketingově orientovaná“ firma, jakým marketingovým aktivitám by se měla věnovat, a zda se investice do marketingových aktivit v B2B vyplácí.

Studii „10 marketingových zásad pro úspěch na B2B trzích“ si můžete stáhnout zde nebo klikněte na obrázek

titulka_10zasad
(chráněno heslem, kompletní studie vč. oborových analýz jsou dostupné pouze účastníkům průzkumu)

Jste-li účastník B2B monitoru a neznáte heslo pro stáhnutí studie, kontaktujte prosím Bc. Ivonu Michalčíkovou na imichalcikova@b-inside.cz.

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 608 048 048 nebo využijte náš formulář.


Pokračováním na těchto stránkách souhlasíte s použitím cookie. Více informací

Cookie na stránce jsou nastavena jako "povolena", abychom vám usnadnili používání stránek. Pokud budete pokračovat v používání těchto stránek bez změny nastavení vašich cookie nebo se zakliknutím "Souhlasím", pak s tímto nastavením souhlasíte.

Zavřít