.B2B monitor

Inspirace pro Váš B2B marketing

3. vlna výzkumu: Marketingový výzkum v praxi B2B firem

Třetí vlna B2B monitoru, realizovaná v květnu 2012, se zabývá marketingovým výzkumem v praxi B2B firem. Dotázáno bylo 300 obchodních a marketingových ředitelů středně velkých a velkých B2B podniků v ČR.

Ve výsledné studii se můžete těšit například na tyto analýzy:

  • Jaké informace ovlivňují rozhodování marketérů?
  • Jak přínosné jsou různé zdroje informací?
  • Které zdroje informací mají pozitivní vliv na obrat firmy a které naopak obchodní výsledky spíše “kazí”.
  • Jak často dělají B2B podniky marketingové výzkumy?Jaké typy výzkumů se realizují nejčastěji?
  • Za jakým účelem se nejčastěji průzkumy realizují?
  • Výhody a nevýhody průzkumu se specializovanou agenturou.
  • Jaké informace podniky sledují o svojí konkurenci?
  • Kolik konkurentů a jak často sledují?
  • Efektivnost marketingového výzkumu, tedy jeho vliv na růst obratu firem.
  • A samozřejmě aktuální výsledky “indexu optimismu” B2B firem.

Celou studii si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek:

Sektorové studie z 3. vlny průzkumu (chráněno heslem)