Realizujte s B-inside průzkumy po celé Evropě!

Inspirace pro Váš B2B marketing

Reference účastníků

Manex
„Výzkumů B2B monitoru se zúčastňujeme pravidelně již od začátku. Výsledné statistiky nám přinášejí zajímavý a jinak těžko dostupný přehled o marketingu v průmyslových firmách. Pomáhají nám udělat si obrázek o aktuálních trendech a umožňují porovnat si strukturu a rozsah našich marketingových aktivit s ostatními. Oceňujeme kvalitu prezentace výsledků, vše je podáno prakticky a přehledně.“

Jaroslav KŘIKAVA, Marketing Manager
Alvey Manex a.s.

 

Optys

„Jsem ráda, že díky průzkumům B2B monitoru získávám aktuální informace o marketingových aktivitách konkurenčních firem. Otázky, které jsou v dotaznících mě většinou přivedou k novému zamyšlení. Říkám si: Proč se na to ptají? Jak to asi dělají jíní? Podívám se na konkurenci… Otázka mě tak vlastně inspiruje k novému pohledu na námi prováděnou činnost. A někdy i k nalezení nové, efektivnější či zajímavější cesty.

Ing. Lenka Bednaříková Kudělová
OPTYS, spol. s r.o.

 

Slévárny Třinec

„B2b monitoru se firma Slévárny Třinec účastní téměř od samého počátku. Mohu konstatovat, že nám pomáhají sledovat různé marketingové aktivity a ukazatele firem pohybujících se na b2b trzích, porovnávat je s aktivitami naší firmy a v konečném důsledku strategicky plánovat a následně rozhodovat o budoucích nejen marketingových aktivitách naší společnosti.“

Ing. Šárka Wojnarová
Slévárny Třinec, a.s.

 

brush

„Pravidelně se účastníme průzkumů v rámci projektu B2B monitor zajišťovaného firmou B-inside s.r.o. Výsledky těchto průzkumů jsou pro naši firmu přínosem, neboť nás zajímá trend marketingu ve firmách působících v našem i jiných oborech. Tyto výsledky jsou pro nás inspirací pro vytyčení směru naší marketingové politiky.“

Václav Candra
BRUSH SEM s.r.o.

 

Verner

„Výsledky projektu B2B monitoru dokáží nejen inspirovat a dodávat další nápady, ale hlavně mohu porovnávat marketing naši společnosti s marketingem v ostatních firmách. Díky výsledkům se dá odhadnout trend a budoucí vývoj marketingu v našem i jiných oborech.“

Tomáš Šimek
VERNER a.s.

 

Conel

„Pro efektivní řízení firmy, vývoje produktů, vyhledávání potenciálních zákazníků a vlastní prodej produktů je třeba neustále sbírat spoustu informací, na jejichž základě se může vedení firmy efektivně rozhodovat a vytvářet strategii firmy.
Při snaze získávat potřebné informace z vnějšího prostředí firmy jsem pochopil, že se jedná o složitou a hlavně nákladnou záležitost. Malá firma si nemůže dovolit pravidelně realizovat sama potřebné marketingové průzkumy.
Z toho důvodu jsem velice uvítal, že se mohu stát součástí něčeho, co začala realizovat společnost B-Inside. To znamená součástí marketingového průzkumu malých a středních firem, do kterého mohu vložit informace o fungování naší firmy Conel a následně získám zajímavý přehled o tom, jak podobné problémy řeší jiné firmy a jak jsou přitom úspěšně.
Tyto průzkumy jsou pro mě osobně velice přínosné a pomáhají jako podklady pro změny a rozvoj procesů v naší firmě.“

Otakar Müller
Conel s.r.o.

 

Elcatec

„Do tohoto projektu jsem šel prakticky do neznámého prostoru a chtěl jsem si i ověřit moje prakické znalosti.Musím říci, že odborné záležitosti od B2B monitoru mi moc pomohly v mé řídící práci ve firmě.V průběhu posledních 5 let se naše firma stala nejlepší v rámci koncernu BRAUN GmbH Bayreuth po stránce objemových ukazatelů, ale i ekonomických ukazatelů.Jsme stabilní firma s celkovým počtem pracovníků 320, dosahujeme výborné produktivity práce na pracovníka a nezanedbatelnou výhodou je stabilizace personálu.I proto máme náš výrobní program stabilní, bez výkyvů a získáváme i v této době nové projekty např. pro VV-BMW-Audi a další.
Mohu říci, že i B2B monitor má pozitivní dopad na naše výsledky
.“

Jaroslav Vávra
ELCATEC, s.r.o.

 

Backer

„Projektu B2B monitor se zúčastňujeme, abychom na základě výsledků mohli porovnat naše prováděné aktivity z aktivitami ostatních firem ze stejného nebo i jiného oboru. Výsledky také ukazují jaké nejpoužívanější marketingové a obchodní nástroje používají české firmy.“

Michal Tichý
Backer Elektro CZ a.s.

 

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 608 048 048 nebo využijte náš formulář.

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 608 048 048 nebo využijte náš formulář.

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close