.B2B monitor

Inspirace pro Váš B2B marketing

7. vlna výzkumu: Marketingové aktivity v B2B

Sedmá vlna B2B monitoru se opět věnovala marketingovým aktivitám a struktuře marketingových rozpočtů B2B firem v ČR.

V přehledné studii Vám přinášíme například tyto analýzy:

  • Kolik % obratu dávají B2B podniky do marketingu?
  • Jakým aktivitám se B2B firmy v ČR věnují?
  • Jaká je struktura marketingových rozpočtů? Jaký je podíl tradičních aktivit a on-line médií?
  • Vývoj kvantity a kvality poptávek v posledních 6 měsících.
  • Vliv marketingu na kvalitu poptávek a index optimismu firmy.

a další.

Studii vč. výsledků za obory si můžete stáhnout zde nebo klikněte na obrázek
(chráněno heslem, kompletní studie vč. oborových analýz jsou dostupné pouze účastníkům poslední vlny průzkumu):

Marketingové rozpočty1

Jste-li účastník B2B monitoru a neznáte heslo pro stáhnutí studie, kontaktujte prosím Ing. Darinu Fuskovou na dfuskova@b-inside.cz.

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 608 048 048 nebo využijte náš formulář.


Pokračováním na těchto stránkách souhlasíte s použitím cookie. Více informací

Cookie na stránce jsou nastavena jako "povolena", abychom vám usnadnili používání stránek. Pokud budete pokračovat v používání těchto stránek bez změny nastavení vašich cookie nebo se zakliknutím "Souhlasím", pak s tímto nastavením souhlasíte.

Zavřít