.B2B monitor

Inspirace pro Váš B2B marketing

5. vlna výzkumu: Vliv marketingu na obchodní výsledky

Pátá vlna B2B monitoru se věnovala marketingovým aktivitám, struktuře marketingových rozpočtů
a vlivu marketingu na obchodní výsledky B2B firem. V druhé částí výsledků Vám přinášíme
například tyto analýzy:

  • Jak dělají B2B firmy marketing?
  • Kdy má marketing pozitivním dopad na obrat firmy?
  • Jaký je „ideální“ marketingový rozpočet?
  • Jakým způsobem se stanovují marketingové rozpočty?
  • Je na marketing vyčleněn dostatek financí?

a další.

Studii si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek:

Vliv_marketingu_studie_bez

Celou studii vč. výsledků za obory si můžete prohlédnout zde nebo klikněte na obrázek
(chráněno heslem, sektorové analýzy jsou dostupné pouze účastníkům poslední vlny průzkumu):

Vliv_marketingu_studie_sekt

Kompletní sektorové analýzy 5. vlny B2B monitoru si můžete stáhnout zde nebo klikněte na obrázek
(chráněno heslem, sektorové analýzy jsou dostupné pouze účastníkům poslední vlny průzkumu):

Souhrnná sektorová studie

Zajímají Vás podrobnější výsledky B2B monitoru? Prohlédněte si záznam z on-line prezentace výsledků, která proběhla v pátek 17.5.2013 v 10hod.
Během 20 minut se dozvíte, jak dělají marketing nejúspěšnější B2B firmy, jak dělat marketing s přímým dopadem na růst obratu a zisku firmy nebo jak využít výsledky B2B monitoru k prosazení marketingu u vedení Vaší firmy.

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 739 358 697 nebo využijte náš formulář.


Pokračováním na těchto stránkách souhlasíte s použitím cookie. Více informací

Cookie na stránce jsou nastavena jako "povolena", abychom vám usnadnili používání stránek. Pokud budete pokračovat v používání těchto stránek bez změny nastavení vašich cookie nebo se zakliknutím "Souhlasím", pak s tímto nastavením souhlasíte.

Zavřít