Jak kontext ovlivňuje naše rozhodnutí

Výsledky dalšího experimentu mezi B2B marketéry a jejich využití v praxi

Hodnota, kterou přikládáme různým produktům se mění v závislosti na kontextu. Spolu s tím se mohou měnit rozhodnutí nás i našich klientů. B2B trhy v tom nejsou žádnou výjimkou. Dokonce i profesionálové se pod tlakem okolností rozhodují iracionálně.

Nedávno jsme si ukázali, jak rozhodování B2B marketérů ovlivňuje rámování (způsob podání totožné informace) a kotvení (využití nesouvisející informace při rozhodování v nejistotě). Oba experimenty ukazují, že rozhodnutí ovlivňuje jejich kontext.

Výsledky těchto studií si můžete připomenout na našem behaviorálním blogu:

Case study: Rámování

Case study: Kotvení

Tentokrát jsme se rozhodli ukázat sílu relativnosti hodnoty v jiném zasazení a sledovali jsme, zda rozhodnutí B2B profesionálů ovlivní to, že pracují s konkrétní nebo neurčitou částkou. Provedli jsme experiment mezi B2B marketéry a výsledky shrnuli do krátké studie.

Chcete se dozvědět více? Stáhněte si kompletní mini studii.

V mini studii například zjistíte:
• Jak využít relativitu hodnoty v praxi
• Jak funguje návnada
• Tipy, jak s těmito poznatky pracovat v B2B

Mini studii můžete stáhnout zde nebo kliknutím na obrázek.

Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.

Realizátor projektu

Experiment realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v červnu 2020 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.

 

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.