Jak nás ovlivňují tzv. rámce a kotvy

Výsledky experimentu mezi B2B marketéry a jak je můžeme využít

V době zvýšené nejistoty je naše chování často iracionální. Jsme obětí různých mentálních zkratek, kterými si usnadňujeme rozhodování, aniž bychom si uvědomovali, že podléháme zkreslení a nelogickým závěrům.

Behaviorální principy – kotvení a rámování ukazují, jak snadno mohou být naše odhady zkreslené. Na zkušenost se často nedá spoléhat a dvojnásob to platí, když dochází k radikálním změnám napříč řadou odvětví. O to víc jsou tak důležitá kvalitní data a jejich správná interpretace.

V B2B monitoru jsme se zaměřili na tyto dvě zkreslení, provedli jsme experiment mezi B2B marketéry, nahlédli jsme na to, co se děje pod povrchem a zjistili jsme, že i profesionálové nejsou imunní vůči těmto behaviorálním principům.

Chcete se dozvědět více? Stáhněte si kompletní mini studii.

V mini studii například zjistíte:
• Jak fungují efekty kotvení a rámování
• Jak tyto efekty ovlivňují B2B profesionály
 Jak využít kotvy a rámce v B2B marketingu


Mini studii můžete stáhnout zde nebo kliknutím na obrázek.

Chcete se účastnit dalších vln B2B monitoru a získat přístup k podrobným výsledkům?

Zaregistrujte se do našeho newsletteru a my Vám pošleme heslo na aktuální mini studie.

Realizátor projektu

Experiment realizovala výzkumná agentura B-inside s.r.o. v dubnu 2020 v rámci kontinuálního projektu B2B monitor.

 

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz
nebo telefonicky na +420 608 048 048.