STUDIE – Marketingové aktivity v B2B

Zajímá Vás, jakým aktivitám se věnují podniky na B2B trzích a kolik peněz do nich vydávají? Účastníkům 7. vlny B2B monitoru přinášíme přehlednou studii, kde můžete mj. najít:

  • Kolik % obratu dávají B2B podniky do marketingu?
  • Jakým aktivitám se B2B firmy v ČR věnují?
  • Jaká je struktura marketingových rozpočtů? Jaký je podíl tradičních aktivit a on-line médií?
  • Vývoj kvantity a kvality poptávek v posledních 6 měsících.
  • Vliv marketingu na kvalitu poptávek a index optimismu firmy.

a další.

Podrobnou studii si můžete stáhnout ZDE nebo klikněte na obrázek:

Marketingové rozpočty

Sektorové analýzy jsou dostupné pouze účastníkům poslední vlny průzkumu a jsou chráněné heslem. Pokud jste účastníkem 7. vlny B2B monitoru a neznáte heslo, kontaktujte prosím Ing. Darinu Fuskovou (dfuskova@b-inside.cz).

Plánujete výzkum trhu, zákazníků či konkurence?
Přizvěte B-inside do výběrového řízení. Kontaktujte nás na info@b-inside.cz,
telefonicky na +420 608 048 048 nebo využijte náš formulář.